Miss Lela

VÄLKOMMEN!

hejsan hoppsan

Publicerad 2015-05-22 11:11:00 i Allmänt,

 
 
hej alla! 
jag ( Alice ) har just den skumaste vekan. 
Det är kabare och jag har aldrig varit med eller har hörtalas som det, man kan vällja omika gruppr att vara med och jag valde baka och uträdande börjar nästa veka och då ska vi baka bröd och så klart dom ska vara färska och då bakar vi vi bröden på dagen och upptredanden på kvälle. 
 
man ska tydligen vara där fem och det kan slutta åtta eller nio vetinte, men jag har hört när det är tjugo min är det rusning i kaffet där jag komme att stå.
 
1,2,3,4,år först sen 5,6,7 år tjugo min 9 år man kan säga att det är en liten skolavslutning tror jag. jag har också hört att dom har haft 800 gäster men det är några i vekan vi komer att köra mån till tors.
 
Fast vi slutar inte då vi sluta och börjarsomarlover den 8 juni som är skönt.
Men nu sitter jag och har A-pass där man får göra villket emne man vill men jag skriver till er och lyssnar på eric saade s nya lår (girl from sweden) som jag tycker är så bra men alla tyker olika,  medans läraren spelar shjak med några. 
 
Jag länktar till sommarlåvet då vi kan tälta i farmors tomt och mysa och hoppa med kaninerna. Sova i båten och bada.
Det bästa e nu när Linn och Louise at en båt plats på nordön men dom har i norra och jag (Alice), Elin har i söddra min jag och louise kom på att om vi brygseglar kan vi ta med cyklarna och cykla till varandra det kommer att bli mysit.
 
// Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela